Značka: Použitelnost, srozumitelnost, konzistence, responsivita, mobile first přístup
To nejzajímavější
Na Slevomat chodí 200 000 lidí denně a téměr 2 miliony měsíčně
Interní tým webových a mobilních vývojářů
Stabilní základna uživatelů k testování
Skutečně konkurenceschopný plat
Žádní nerozhodní klienti – pracujeme jen pro naše uživatele
Srandy kopa
Žádná byrokracie
Náš tým
Jsme tým stávající ze tří produktových manažerů a dvou designérů. Potřebujeme tedy ještě jednu/jednoho, aby produkťáci nebyli v přesile.
Dohromady jsme jeden vícehlavý UX designér. Staráme se o to, aby každý z našich téměř dvou miliónů zákazníků měl, jak se říká, dobrý zážitek.
Co tu jako děláme?
Vylepšujeme a posouváme kupředu jednotlivé celky klientského webu Slevomat.cz, připravovanou inovativní mobilní aplikaci Slevomat a komplexní rozhraní pro naše partnery.
Hodně A/B testujeme a měříme zlepšení.
Hypotézy podporujeme skutečnými čísly.
Pracujeme v krátkých iteracích, pořád na nových nápadech.
Řešíme například: Lidé se k nám chodí inspirovat, objevit nový zážitek, restauraci či dárek. Denně máme asi tři stovky nových nabídek. Jak je lidé objeví?
Nebo: Asi 20 % nákupů u nás jsou dárky. Lidé tedy né vždy nakupují pro sebe. Co to znamená pro způsob, kterým náš obsah prezentujeme a jak můžeme tyto uživatelské příběhy podpořit?
Co neděláme?
Dekorace
Obrázky na Dribbble