Místo výkonu práce: Obecní úřad Malá Morávka, Malá Morávka 55, 793 36 Malá Morávka
Náplň práce:
• Vedení účetnictví, zpracovávání účetních výkazů a předkládání údajů měsíčních účetních uzávěrek na KÚ, provádění veškerých operací souvisejících s vedením účetnictví a archivací účetních dokladů.
• Vystavování faktur, složenek.
• Příprava podkladů k návrhu rozpočtu.
• Přiřazování rozpočtové skladby k jednotlivým finančním operacím.
• Zajišťování platebního styku s bankou.
• Zpracovávání podkladů pro vymáhání pohledávek.
• Vykonávání správy místních poplatků, vedení evidence a vybírání poplatků.
• Vypracování a podávání daňového přiznání obce.
• Vedení evidence majetku obce, zpracovávání přehledů, výkazů a statistiky.
• Příprava podkladů pro inventarizaci majetku.
• Zpracování a evidence povinně zveřejňovaných informací obce.
• Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva a jeho výborů (zejména finančního
a kontrolního).
• Průběžné informování starosty o finančním stavu obce a pohybech na účtu obce.
• Zabezpečování aktualizace směrnic a vnitřních předpisů týkajících se účetnictví.
• Vedení mzdové a personální agendy obce.
• Vedení obecní pokladny.
• Provádění vidimace a legalizace.
• Práce se spisovou službou.