Hlavní firemní kreativec:
Kreativec se zabývá převážně tvůrčí činností v oblasti reklamy a marketingu. Připravuje nápadité a kreativní reklamní koncepty a jejich následnou realizaci. Má hlavní vliv na směřování projektů.
- Kreativní vymýšlení konceptů, scénářů a kampaní
- tvorba textů pro různé reklamní účely – web, popis projektu,
- výroba audiovizuálních děl od přípravy scénáře po postprodukci
- umělecké Vedení projektu – video scénárista a režisér
- zprávy k projektům
- zajištění agendy kolem natáčení, promítání (spotů, videí, videomappingu)
-příprava účinných sdělení pro oslovování našich zákazníků na sociálních sítích
- příprava strategií pro online i offline projekty, rozpočty
- umělecké vedení projektů
- komunikace s externími dodavateli
- úzká spolupráce s kolegy a zajištění tak hladkého průběhu celé zakázky