• Kompletní starost o chod zámecké Patisserie/ Bistra během své směny
• Příprava před otevřením - čistota, pořádek, doplnění všech produktů
• Zajištění řádného uzavření a úklidu po skončení provozní doby
• Prezentace a nabídka produktů - proaktivní přístup
• Zajištění spokojenosti a dokonalý servis vůči zákazníkovi zámku za dodržovaní všech firemních pravidel standardů
• Spoluúčast na vymýšlení a inovaci sortimentu produktů v komunikaci s cukrářem a vedením
• Podíl na ekonomickém výsledku Patisserie a plnění nastavených cílů ředitelem/majitel zámku
• Organizace a zodpovědnost za pořádek a čistotu v prostorách Patisserie/Bistra
• Dodržovaní všech standardů servisu vůči zákazníkovi
• Zodpovědnost za dodržovaní hygienických standardů a postupů
• Podílení se na výkonu provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně a servisu vůči zákazníkům
• Motivace a řízení zaměstnanců na směně
• Komunikace s dodavateli a sledování stavu zásob (případné objednání)