Havlíček Brain Team je ryze česká kancelář, která od 1. ledna 2005 poskytuje široký okruh služeb a produktů, jejich společným jmenovatelem je exkluzivita, vysoká kvalita, mimořádná míra inovativního vnímání potřeb a zájmů zákazníků. Kancelář působí v oblasti nakladatelství, vydavatelství, mediálního poradenství a vzdělávání.
Momentálně hledáme pravidelnou administrativní výpomoc na 6 hodin týdně. Nástup možný ihned.
Co budete mít na starost?
- administrativní a organizační podporu ředitele
- vedení diáře, plánování schůzek
- komunikace s úřady, bankou, účetním, cesty na poštu
- vytváření a správu databází v Excelu (běžná uživatelská úroveň)
- udržování pořádku ve smlouvách a fakturách
- pomoc při zabezpečení chodu kanceláře
- výpomoc s organizací vzdělávacích akcí různého druhu
- vítání návštěv