Jaké budou Vaše hlavní úkoly?
• e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky, včetně výročního osobního setkání
• konzultace a zprostředkování požadavků zákazníků na pojišťovny a pomoc s jejich řešením, včetně požadavků plynoucích z námi vygenerovaných reportů z on-line systémů pojišťoven
• býti poradcem / průvodcem zákazníka (pojistné programy, povinnosti plynoucí z pojistných smluv, on-line systém pojišťovny, hlášení obratu, zadávání žádostí o limity na odběratele, ...) a pomocníkem (při maximalizaci pojistných limitů, při řešení pojistných událostí, …) v oblasti pojištění pohledávek
• práce s on-line systémy pojišťoven (podobné elektronickému bankovnictví)
• spolupráce se zákazníkem, s cílem maximalizace přínosu jejich investice do pojištění pohledávek a spokojenosti s produktem
• výroční projednání obnov pojistných smluv se zákazníky i s pojišťovnou
v další fázi:
• zpracování výběrových řízení na pojišťovnu pohledávek
• audit stávajících pojistných smluv u nově získaných zákazníků
• informování a edukace klientů v oblasti pojištění pohledávek