AUDITY, REKLAMACE, KVALITA. Jsou vám tyto pojmy známe?
Pohybujete se v nich, jako ryba ve vodě?
Obsazujeme pracovní pozici TECHNIK ZÁKAZNICKÉ KVALITY!
Náplní práce bude:
- Řešení zákaznických reklamací, práce s portálem zákazníka, zpracování 8D-Reportů
- Řešení interních neshod s výrobou, analýza vad
- Interní a externí komunikace v rámci řízení kvality
- Spolupráce při analýze zákaznických požadavků
- Tvorba kontrolních plánů, dokumentů kvality v souladu s požadavky zákazníka a interních předpisů
- Účast na pravidelných projektových schůzkách, FMEA sezeních
- Spoluúčast při auditech
- Spolupráce s týmem při zavádění změn výrobku a procesu
- Účast při ověření způsobilosti procesu a jeho uvolnění s důrazem na bezpečnost výrobku a jeho kvalitu
- Reporting na management o stavu úseku