Do našeho Operations centra, odkud monitorujeme herní servery po celém světě hledáme kolegu, který bude promptně reagovat na incidenty, nalézat rychlé a optimální řešení s minimálním dopadem na provoz a analyzovat, jak incidentům příště předejít. Samozřejmě se také bude věnovat veškeré ostatní agendě, která s monitoringem serverů a řešením incidentů souvisí, takže hledáme někoho, kdo už s tím má zkušenosti a plynule se k nám připojí bez dlouhého zaučování.
Co Tě u nás čeká?
▶️ Okamžitá reakce na incidenty a jejich management
▶️ Monitorování a analýza našich herních serverů
▶️ Koordinace a komunikace s technickými týmy a zákazníky v angličtině
▶️ Dokumentace a spolupráce na návrzích pro předcházení incidentů
▶️ Práce v nepřetržitém provozu - 12h směny den/noc, vč. všech příplatků
Co od Tebe potřebujeme?
✅ ZNALOSTI - Musíš se pohybovat ve světě IT. Znát základní terminologii, rozpoznat jednotlivé části HW a jak mezi sebou komunikují.
✅ PLYNULÁ ANGLIČTINA - Fungujeme po celém světě a Tvá pozice bude hodně o komunikaci v angličtině.
✅ OCHOTA SMĚNOVAT - Naše herní servery jedou 24/7, a protože chceme hráčům zajistit 100% komfort, v monitorování se střídáme ve 12h směnách. Noční ale můžeš pracovat z domu.
Co Ti nabízíme?
▶️ Práci v perspektivním prostředí jedné z TOP firem gamingového průmyslu na světě
▶️ Prostředí nových kanceláří s výhledem na Brno s parádní chill out zónou
▶️ Dobrou dostupnost MHD i autem s možností pohodového parkování
▶️ Super kolektiv plný milovníků dobrého kafe, piva a her!
▶️ Samozřejmě možnosti kariérního růstu a mnoho dalšího!
TAK CO, CHCEŠ SE STÁT SOUČÁSTÍ NAŠEHO TÝMU? PAK NEVÁHEJ A POŠLI NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS!